środa, 14 grudnia 2011

Już nie myśl o kłopotach swych
I troski porzuć, dobrze żyj
Jak miś od dziś ze smutków głośno drwij
Bo przecież życie piękne jest
Wystarczy tylko mieć co jeść
A wtedy smutki prysną byle gdzie

Gdziekolwiek się ruszę, tam wszędzie mój dom
Dzień wolny od trosk to właśnie to
Tu pszczółki bzyczą słodko słodki wywar tutaj także miód
A pod tym głazem jest to co można smacznie zjeść i to bez popicia

W tej dżungli uwierz mi pod łapa wszystko masz
Na prawdę? Pod łapą masz

Nie dla mnie są ponure dni 
Gdy myślę o nich to mnie mdli
Więc żyć ze smutkiem ani mi się śni
Natura moja taka jest, że mi beztrosko żyje się
I do zabawy całym sercem lgnę

Ciesz się tym co nie cieszy, nawet gdy to jest cierń
Niech życie rozśmiesza, przez lata, bez przerw
Bo przecież bawiąc się uczysz a ucząc się bawisz
Też za wzór mnie bierz!
I w tym jest sens, by bawić się
Skorzystaj więc chciej z nauki mej
W tej dżungli uwierz mi pod łapą wszystko masz
Pod łapą masz, pod łapą masz

Ja nie przejmuję się i robię to co chcę
Dzisiaj zażywam kąpieli, dzisiaj płynę wpław
Kolego rozchmurz twarz i tez się ze mną baw


Już nie myśl o kłopotach swych
I troski porzuć, dobrze żyj
Jak miś od dziś ze smutków głośno drwij
Bo przecież życie piękne jest
Wystarczy tylko mieć co jeść
A wtedy smutki prysną byle gdzie
A wtedy smutki prysną byle gdzie
O TAK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz